Obchodní podmínky

Společnosti

mopadzi s.r.o.
Sokolská 226, Kerhartice
562 04 Ústí nad Orlicí
Pardubický kraj, Czech Republic

Identifikační číslo: 14384230; Daňové identifikační číslo: CZ14384230

Která je zároveň provozovalelem webu mopadzi.eu a e-shopů new-defender.eu a camping-wild.eu

Zapsaná Městským soudem v Hradci Králové, oddíl C, spisová značka 49310

Právní forma: Společnost s ručením omezeným

 

Předmět podnikání:
Výroba plastových a pryžových výrobků -Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků -Umělecko-řemeslné zpracování kovů -Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů -Výroba strojů a zařízení -Výroba motorových a přípojných vozidel a karoserií -Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti -Sklenářské práce, rámování a paspartování -Zprostředkování obchodu a služeb -Velkoobchod a maloobchod -Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství -Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě -Ubytovací služby -Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí -Pronájem a půjčování věcí movitých -Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce -Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí -Výroba, obchod a služby jinde nezařazen

Email: info@mopadzi.eu

V Hradci Králové 28.3. 2022.
mopadzi s.r.o.  ing. Jaroslav Votoček, jednatel 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: mopadzi s.r.o., Sokolská 226, PSČ: 562 04 Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj, Czech Republic

-Jméno a příjmení kupujícího:

-Doručovací adresa:

-Telefonní číslo:

-e-mail:

-Označení zboží (produktové číslo, typ nebo název zboží):

-Počet kusů:

-Datum převzetí zboží:

-Kupní cena:

-Kupní cenu vrátit poštovní poukázkou / na účet č.:

 Poučení:

Toto odstoupení může být zasláno prodávajícímu i emailem. Doručeno je okamžikem potvrzení převzetí emailu ze strany prodávajícího kupujícímu, bez takového potvrzení nelze považovat takové odstoupení kupujícího za řádně prodávajícímu doručené.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (tedy nikoliv nákladů, které vznikly spotřebiteli při vrácení zboží) stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Datum odstoupení:

 Podpis:

 

1.     ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní       podmínky") shora jmenovaného prodávajícího (dále jen       "prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1       zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský       zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v       souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní       smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále       jen "kupující"), včetně internetového obchodu prodávajícího.       Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce, new-defender.eu/camping-wild.eu (dále       jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové       stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").
    2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné       sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost       před ustanoveními obchodních podmínek.
    3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí       kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém       jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či       doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po       dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2.     UŽIVATELSKÝ ÚČET

    1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové       stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze       svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží       (dále jen "uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní       obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez       registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
    2. Při registraci na webové stránce a při objednávání       zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje       uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou       prodávajícím považovány za správné.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen       uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost       ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského       účtu třetím osobám.
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména       v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců       nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní       smlouvy.
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí       být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu       hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu       hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3.     UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

    1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní       obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít       kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského       zákoníku se nepoužije.
    2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a       to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně       daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží       zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní       obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít       kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Fotografie zboží má pouze ilustrativní charakter.
    4. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o       nákladech spojených s platbou, s balením a dodáním zboží.
    5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový       formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje       zejména informace o:
      •   
      • objednávaném zboží        (objednávané zboží "vloží" kupující do elektronického        nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      •   
      • způsobu úhrady kupní ceny        zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
      •   
      • informace o nákladech        spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako        "objednávka").
    6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu       umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil,       a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby       vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující       prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Údaje       uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající       neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí       elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího       uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen       "elektronická adresa kupujícího").
    7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na       charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané       náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky       (například písemně či telefonicky).
    8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká       doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno       kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty       kupujícího.
    9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků       na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při       použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní       smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory)       si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4.     CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží       dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími       způsoby:

Číslo účtu: 1387974401/2700
IBAN: CZ9427000000001387974401
BIC: BACXCZPP

při platbě tímto způsobem jsou účtovány kupujícímu náklady přiměřené nákladům prodávajícího spojené s dodáním zboží dle výběru způsobu dopravy a způsobu platby v objednávce.

          
      • v        hotovosti ve všech provozovnách prodávajícího
      •   
      • v hotovosti na dobírku v        místě určeném kupujícím v objednávce, při platbě tímto způsobem jsou        účtovány kupujícímu náklady přiměřené nákladům prodávajícího spojené s        dobírkou dle výběru způsobu dopravy a způsobu platby v objednávce
      •   
      • bezhotovostně převodem na        kterýkoliv níže uvedený účet prodávajícího (dále jen "účet        prodávajícího"):
    1. prostřednictvím slevových kupónů, které zákazník       získal při předchozí objednávce, při platbě tímto způsobem jsou účtovány       kupujícímu náklady přiměřené nákladům prodávajícího spojené s dodáním       zboží dle výběru způsobu dopravy
    2. Cena dopravy a způsob doručení je podrobně uvedena na       webových stránkách www.mopadzi.eu
    3. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit       prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené       výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i       náklady spojené s dodáním zboží.
    4. Prodávající zpravidla nepožaduje od kupujícího zálohu       či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6       obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.       Prodávající si nicméně vyhrazuje právo ve výjimečných případech požadovat       po kupujícím zaplacení zálohy na základě zálohové faktury před odesláním       zboží. V takovém případě bude kupující vhodným způsobem upozorněn na       nutnost zaplacení zálohy a bude mu zaslána zálohová faktura.
    5. V případě platby v hotovosti či v případě platby na       dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní       platby (platba předem-proforma faktura) je kupní cena splatná do 7 dnů od       uzavření kupní smlouvy.
    6. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat       kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V       případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu       splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
    7. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze       strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6),       požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.       Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
    8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím       kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    9. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak       stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně       plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –       fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad –       fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej       v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
    10. Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží,       prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem       upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným       způsobem po jejím uplynutí prodat.
            Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku       součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce       oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodej.

5.     ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

    1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837       občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce       zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od       kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží,       které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy       o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z       hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce       zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil       jejich původní obal.
    2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný       případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s       ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy       odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v       případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání       několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.       Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě       uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující       využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu       obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat       mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické       pošty prodávajícího reklamace@mopadzi.com.
    3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2       obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být       prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy       prodávajícímu.
    4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních       podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do       čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Prodávající       je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení       zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a       nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní       smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky       kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží       odeslal.
    5. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající       oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí       prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to       bezhotovostně na účet určený kupujícím.
    6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek,       je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací       podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá       darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen       spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
    7. Prodávající má dle § 1820 ods. 1 písmena g) právo       požadovat náklady na přebalení a uvedení do původního stavu, pokud       prodávající vrátí zboží bez obalu, ve kterém bylo zboží dodáno (zabaleno       od výrobce).

6.     PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

    1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě       zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné       dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat       zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít       zboží při dodání.
    3. Při převzetí zboží je kupující vždy povinen       zkontrolovat
      •   
      • neporušenost obalů zboží
      •   
      • stav zboží (zejména jeho        skleněné a další křehké prvky)
               a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V        případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do        zásilky, nebo shledání stavu zboží, který je v rozporu se shora        uvedeným, se kupující zavazuje zásilku od přepravce nepřevzít a ihned po        takovém nepřevzetí a jeho důvodech informovat prodávajícího.

7.     PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z       vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména       ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského       zákoníku).
    2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí       nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy       kupující zboží převzal:
      •   
      • má zboží vlastnosti, které si        strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které        prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem        na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      •   
      • se zboží hodí k účelu, který pro        jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu        obvykle používá,
      •   
      • zboží odpovídá jakostí nebo        provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo        provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      •   
      • je zboží v odpovídajícím        množství, míře nebo hmotnosti,
      •   
      • zboží vyhovuje požadavkům        právních předpisů.
    3. Ustanovení uvedená v tomto článku se nepoužijí u zboží       zejména když:
      •   
      • vada byla na věci v době        převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
      •   
      • vada je zjevná a tedy platí,        že zákazník takové zboží i s vadou schválil,
      •   
      • vada je způsobena kupujícím a        vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem        kupujícího či mechanickým poškozením,
      •   
      • vada vznikla v důsledku        vnější události mimo vliv prodávajícího,
      •   
      • kupující poruší ochranné        pečetě nebo nálepky na reklamovaném zboží,
      •   
      • zboží bylo mechanicky        poškozeno a nejedná se tudíž o vadu zboží,
      •   
      • se jedná o běžné opotřebení        zboží, způsobené jeho užíváním, nikoliv o vadu,
      •   
      • užitné i estetické hodnoty        zboží byly nedbalým způsobem užívání zboží předčasně vyčerpány,
      •   
      • vada byla způsobena kupujícím        a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou nebo        zásahem kupujícího,
      •   
      • vada vznikla v důsledku        vnější události mimo vliv prodávajícího,
      •   
      • kupující zboží reklamoval po        uplynutí zákonné lhůty k uplatnění vad (tj. po dvou letech od převzetí)

 

    1. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud       kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující       vadu sám způsobil.
    2. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá       výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez       vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká       pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li       to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné       výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu       odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné       odstranění vady.
    3. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li       právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na       opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo       na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové       zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v       případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by       zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
    4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí,       má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
    5. Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve       lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro       uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení       lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění       nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u       prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo       prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho       zákonných povinností.
    6. Kupující je povinen svá práva z vadného plnění       uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada.       Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující       zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu       vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu,       po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.
    7. Pokud kupující zjistí při převzetí zásilky mechanické       poškození zakoupeného zboží, je povinen za účelem reklamace uchovat       obalový materiál, ve kterém bylo zboží převáženo. 
    8. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v       rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného       plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.
    9. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za       stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku,       jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a       prodávajícím.

8.     UPLATNĚNÍ REKLAMACE

    1. Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího,       v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem       na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle nebo místě       podnikání.
    2. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik,       kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
    3. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka       pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze       rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které       prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li       určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
    4. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo       uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením       prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného       plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.
    5. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu,       která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta       přiměřená sleva z kupní ceny.
    6. Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit       značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa       uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je       zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s       kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém       případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.
    7. Prodávající doporučuje zaslat zboží v původním obalu       (balení od výrobce), ve kterém bylo kupujícímu dodáno.

9.     VYŘÍZENÍ REKLAMACE

    1. Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned,       ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se       nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je       povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo       uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný       způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím       vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez       zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,       pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí       této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
    2. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je       prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit.
    3. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího       měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím       zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.
    4. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30       dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je       prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně       prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího       předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
    5. Pokud kupující jedná při uzavírání kupní smlouvy v       rámci své podnikatelské činnosti v souvislosti s předmětem svého       podnikání nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, potom se       ustanovení čl. 7, 8 a 9 obchodních podmínek neuplatní. Smluvní záruka na       zboží se v takovém případě s kupujícím nesjednává.

10.  SMLUVNÍ ZÁRUKA ZA JAKOST

    1. Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných       povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním       řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění       (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

11.  NÁKLADY REKLAMACE A ŘEŠENÍ SPORŮ

    1. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující,       který je spotřebitelem, právo na úhradu účelně vynaložených nákladů       spojených s uplatněním svého práva.
    2. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako       neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany,       obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého       odborného posouzení vady.
    3. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím,       může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení       spotřebitelských sporů, případně na příslušný soud.

12.  DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

    1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé       kupní ceny zboží.
    2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými       kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského       zákoníku.
    3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje       prodávající prostřednictvím elektronické adresy obchod@kamody.cz.       Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na       elektronickou adresu kupujícího.
    4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě       živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své       působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany       osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní       inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním       zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších       předpisů.
    5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny       okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    6. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a       další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií       nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje,       že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím       osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové       vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
    7. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní       obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které       by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové       rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv       ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
    8. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese       odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové       stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

13.  SMLUVNÍ OMEZENÍ NÁHRADY ŠKODY

    1. Pokud kupující jedná při uzavírání kupní smlouvy v       rámci své podnikatelské činnosti v souvislosti s předmětem svého       podnikání, potom je nárok na náhrady škody, která by případně mohla z       této smlouvy kupujícímu vzniknout, limitován prodávajícím ve smyslu ust.       § 386 obchodního zákoníku v platném znění na výši kupní ceny zakoupeného       zboží.

14.  SMLUVNÍ POKUTA

    1. Ujednání tohoto článku se vztahují pouze na případy,       kdy kupující jedná při uzavírání kupní smlouvy v rámci své podnikatelské       činnosti v souvislosti s předmětem svého podnikání nebo v rámci svého       samostatného výkonu povolání.
    2. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny se       sjednává smluvní pokuta ve výši 1 % z kupní ceny zboží za každý den       prodlení. Smluvní pokutu v této výši považují obě smluvní strany za       přiměřenou okolnostem.
    3. Pro případ prodlení kupujícího s převzetím zboží se       sjednává smluvní pokuta ve výši 1 % z kupní ceny zboží za každý den       prodlení. Smluvní pokutu v této výši považují obě smluvní strany za       přiměřenou okolnostem.
    4. Pro shora uvedené smluvní pokuty platí, že zaplacením       smluvní pokuty nezaniká povinnost porušitele k náhradě škody, kterou je       porušitel povinen uhradit vedle smluvní pokuty, a to v plné výši.
    5. Uplatnění smluvní pokuty za porušení smluvní       povinnosti rovněž nevylučuje právo odstoupit od smlouvy.
    6. Jakákoliv platba přijatá jednou ze smluvních stran se       nejdříve použije k zaplacení všech sankčních plateb, zejména smluvní       pokuty, přičemž pořadí takto placených sankčních plateb se řídí datem       jejich vzniku (sankční platba s dřívějším datem vzniku má přednost).
    7. Smluvní pokuta je splatná do sedmi dnů od doručení       jejího vyúčtování kupujícímu.

15.  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou       osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,       ve znění pozdějších předpisů.
    2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních       údajů: titul, jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo,       daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a       číslo bankovního účtu (dále společně vše jen jako "osobní       údaje").
    3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů       prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy       a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost,       souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely       zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se       zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není       podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
    4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní       údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce       provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je       povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých       osobních údajích.
    5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající       pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží       nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího       předávány třetím osobám.
    6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou.       Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným       způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
    7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou       přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí       osobních údajů.
    8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající       nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v       rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu       se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel       jejich zpracování, může požádat prodávajícího nebo zpracovatele o       vysvětlení, požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto       vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy,       doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle       předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní       neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel       žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních       údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se       svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
    9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých       osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.       Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty       požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí       informace.
    10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících       se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu       kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím       na elektronickou adresu kupujícího.

16.  ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

    1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících       se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu       kupujícího, SMS zpráv na telefonní číslo kupujícího a dále souhlasí se       zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu       kupujícího.
    2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho       počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky       prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv.       cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty       kdykoliv odvolat.

17.  UKONČENÍ SMLOUVY

    1. Kupní smlouvu lze ukončit pouze splněním, dohodou       stran nebo odstoupením od smlouvy.
    2. Za podstatné porušení této smlouvy, které je důvodem k       odstoupení od smlouvy, považují smluvní strany zejména tato porušení       povinnosti kupujícího, v případě, že kupující jedná při uzavírání kupní       smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti v souvislosti s předmětem       svého podnikání nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání:
      •   
      • jakékoliv prodlení kupujícího        s převzetím zboží
      •   
      • jakékoliv prodlení kupujícího        s úhradou kupní ceny

18.  DORUČOVÁNÍ

    1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence       související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena       písemně; a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně       prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele).       Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho       uživatelském účtu.
    2. Zpráva je doručena:
      •   
      • v případě doručování        elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí, je-li toto přijetí        potvrzeno elektronicky odesílateli adresátem
      •   
      • v případě doručování osobně        či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb platí, že zpráva je        doručena nejpozději třetím pracovním dnem po odeslání, a to včetně        odepření převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná        za něj zásilku převzít) zásilku převzít.
      •   
      • prostřednictvím sms,        okamžikem dodání potvrzení o přijetí telefonu adresáta na telefon        odesílatele
    3. Prodávající je dále nad rámec shora uvedeného výslovně       oprávněn provádět úkony související s právy a povinnostmi z kupní smlouvy       prostřednictvím hlasového telefonního hovoru s kupujícím, pokud s tím       kupující v případě každého z nich, výslovně souhlasí.

19.  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje       mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí       českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z       obecně závazných právních předpisů.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné       nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení       nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce       přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá       platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či       obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je       archivována prodávajícím v elektronické podobě a je přístupná       prostřednictvím uživatelského účtu.
    4. Přílohu č. 1 obchodních podmínek tvoří vzorový       formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
    5. Kontaktní údaje prodávajícího jsou údaje uvedené v       záhlaví těchto obchodních podmínek.

20.  MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

    1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás       poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu: info@mopadzi.com
    2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě       Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně       spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského       sporu.
    3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských       sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo       jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
    4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost       podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na       internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs       .
    5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce       nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své       právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
    6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím       platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je       dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.       Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se       sídlem v EU.
    7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou       mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu       řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských       sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu       nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
    8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v       přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských       sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
    9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských       sporů si strany nesou samy.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení